środa, 23 kwietnia 2014

Haul and My Day

Hei.
Czy u was jest tez tak ciepło?!? Właśnie spojrzałam na termometr a tam 23 stopnie w cieniu!
Kocham taką pogodę, dlatego dzisiaj wybrałam się z mamą na zakupy . Idealnie. Poza tym mam wolne do następnego poniedziałku ponieważ 3 klasy piszą testy. POWODZENIA.
Co do świąt to w lany Poniedziałek byłam u mojej kuzynki. Pod wieczór przyjechał Tomek (chłopak Oli) i zaczął nas oblewać z wiadra wodą, a najlepsze było to że 3 razy się przebierałam . Haa haaa najlepszy lany poniedziałek. A teraz boli mnie gardło :c

*zdjęcie z dzisiaj bo innego nie miałam
a chciałam dodać w końcu swoje :))


Co do zakupów to kupiłam:
* Okulary słoneczne (20zł)
*dwie maseczki [nawilżająca i wygładzająca] (jedna po 1zł)
*tusz to rzęs (akurat ten był z gazetki Oriflame 21.90)
*Bluzka na krótki rękawa (na przecenie 24.99)
*cążki (2.50zł)

A wam jak zleciały święta?
N.

5 komentarzy:

  1. Super :D
    JA wczoraj byłam na zakupach :D i jak u cb się udały
    Obserwuje i mam nadzieję że ty też :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post i w ogóle masz talent do blogowania. Zdjęcia też dobre, i design miły
    http://beatura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie było strasznie duszno, ale potem przyszła burza i już jest trochę lepiej. a w święta leniuchowałam i jadłam (niestety) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog *o*
    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń